Kızlar selam. Haftaya Pegasus’la sharm el sheik’e uçuşum var. 31.haftada olacağım. Doktorumdan rapor istedim whatsapptan, reçete kağıdına el yazısıyla bugünkü hamilelik haftamı yazıp gebeliğinde sorun yok uçmasında sakınca yoktur gibi bi şey yazmış imzalamış. Pegasus’un sitesinde uçuş raporu istenmediği yazıyor. Müşteri hizmetlerini aradım giderken sorun olmaz 36 haftaya kadar olan tek gebeliklerde istemiyoruz ama dönüş için son 1 haftada yazılmış rapor bulundurmanız iyi olur dediler. Şimdi bu rapor zaten Türkçe yazılan bi şey. Dönüş de Pegasus’tan. Dönüş için 1 haftayı geçmiş olacak raporumun süresi. Sorun olur mu? Tekrar almama gerek var mı raporu? Bilgisi olanlar yazarsa çokkk sevinirim 🙏