Kızlar stressiz bi günüm geçmedi bulantılar, karın ağrısı, reflüsü, iştahsızlığı, ense kalınlığının yüksek çıkması, sonra cvs olmam onun 1 buçuk ay sonra sonucu çıkması, detaylı ultrasonda jelden alerji olmam derken bu günlere geldik. Şükürler olsun. Bu günlerde de az hareket ediyor diye kafayı takıyorum. 20. Haftada daha net tekmeler atıyordu. En sonki kontrolde konumundan dolayı dedi doktor ama yine de endişeleniyorum işte. Doğuma kadar bu korkular bitmiyor sanırım. Sizlerin kaç gün kaldı , nasıl gidiyor hamileliğiniz? 😇