zeyhatu Merhabalar arkadaşlar. Cumartesi mantar olduğum için gittiğim Kasım Doğumda, hamiş olduğumu öğrendim daha çok yeni ultrasonda bile göremeyiz dedi. 10 gün sonraya muayene istedi. Benim korkum şu; 2 çocuğum var ve 3 sene önce talihsiz ve plansız bir gebelik yaşadım iç kanamayla sonuçlandı:( o gebelik hiç belirti vermemişti ve 2 ay gebe olarak geçirmişim. Adet gecikmesi falan hiçbir belirti olmadı. Tespiti ise adetim normalden uzun sürdü ve gitdide arttı yoğunluğu. Bi anormallik olduğunu anlayınca dr gittik ve anında ameliyata aldı şok olduk. Sağ tüpüme yerleşmiş ve 2 ay boyunca orda büyümüş(kan pıhtısı şeklinde, bebek gibi değil) tüpümü patlatınca iç kanama olmuş:( şimdi adetim gecikti ama mantara bağlamıştım dr gebesin diyince heyecan yaptım ama 2 sene önceki o iç kanama beni hamilelik panik atağına sebep oldu sanırım:( Cumartesi öğrendim Pazar hafif kanama oldu. Bazen kırmızı bazen pembe. Dr gittik progestan verdi dün Durdu bugün tekrar kahverengi leke geldi. Yerleşme kanaması ile ilgili bilgisi olan lütfen burdan beni bilgilendirebilir mi? Şimdiden çok teşekkürler
Emelim zeyhatu kahverengi ise yerleşme kanamasıdır bide ara ara devam eder yoğun olmaz salyamsı şekilde olur canım benim öyle olmuştu 8. Haftadan sonra geçti zaten rabbim sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin ☺️
Emelim zeyhatu nedemek burda birbirimize bildiklerimizle yaşadıklarımızla yardımcı olmaya çalışıyoruz ☺️☺️ Bende burayı takip ederek bilinçlendim ilk gebeliğim takip ediyorum okuyorum dışarda duyduklarımı burda paylaşıyorum 😘