Mom_06 Tatlisanne42 evet ben 1 ay önce kürtaj olmuştum ilk hamileliğimde de sol bel ağrısı yaşamıştım şuanda aynı
Tatlisanne42 Mom_06 yaa ozmn bı doktra gitmende fayda var canım çünkü benimde bel agrim var ama normal yani seninki siddetliyse git gozuk bence canım