sutlukahve_ G12s_18 afiyet olsun hamile değilim olmayı bekliyorum 😂sen napiyosun hamileysen nasıl gidiyor
ElvinEmineeee G12s_18 cok iyi gidiyor canim daha yeni oldu icin kendimi hamile gibi his etmiyorum .se nasilsin kisma falan yokki?
GULLMOMMY G12s_18 afiyet olsun cnm benimde çok iyi gidiyor oğlumda çok midem bulaşmıştır ama bulantı yok bunda sadece iğne ler canımı yakıyor bira z o kadar
ElvinEmineeee Burnosunn_annesi oylemi ya 🙏benim için fark etmiyo amma bi kızım var erkek olsun isterdim .iki tadida bilmek için yoksa kiz bebekler daha şirin
oonambirnambir G12s_18 afiyet olsun canım 😊, benim adet sancıları gibi devam ediyor hala iştah pek yok bulantım başlıyacak diye çok korkuyorum 🥺ilkinde çok çektim