Kubusnn Kızlar bebe time test aldım dün yeni kürtaj oldum sayılır dikkatlice de korunduk ilk negatifti annem gile gittim bugün eve geldim testin ikinci çizgisi belirgin olmuş görsel ekliyorum kuruma çizgisi deyin lütfen 🥺 ilk https://hizliresim.com/se7chw7 bu şekildeydi bugün https://hizliresim.com/njf4ei8
Deleted33000 Kubusnn bence pozitif canım benim testim böyleydi başka test varsa elinde tekrarla bence
Kubusnn etkafa bende inanmak istemiyorum ilk asıl reglimi olmadım çok dikkatli davrandım ve zaten kolay hamile kalan birisi değilim ama bu neydi şimdi diye de donup kalmadım değil :(
etkafa Kubusnn kuzum bunlarda maalesef çok fazla yalancı pozitif oluyor insan ümitleniyor sonra kanda negatif çıkınca üzülüyor
Deleted33000 Kubusnn bana pek öyle gelmedi ama belki de yalanci pozitiftir testi tekrarla bence ozaman belli olur
GezenTavuk_2 Kubusnn gönlünce olsun canım büyük ihtimalle kuruma yada yalanci pozitiftir diye düşünüyorum çünkü ilk 10 dk önemli Max 30 dk derler senin ki bir gün sonra çıkmış birde bu test markası zaten sorunlu.
etkafa Kubusnn kız ozamn yokturdur sanmam ilk 5 dk önemli çünkü . Ama için rahat etmiyorsa başka marka dene
Kubusnn etkafa eşimden istedim gelirken alacak çok stres oldum bi kere görüp öyle düşünüyordum doktor normalde 3 ay demişti ama zaten zor kalıyorum kafası
Kubusnn Deleted33000 çok mu sonradan çıktı ben ne zaman bu hale geldi bilmiyorum :((( istemiyorum da şu an fenalık geliyor
Deleted33000 Kubusnn bilemiyorum artık canım sen kaç dk bekledin ki çok bekledikten sonra çıktıysa doğru değildir diyorlar ama testlerden pek de anlamam