bebegimd7 Ani kalktığımda sağ tarafım çok kötü yaktı ama bir kaç saniye. 5-6 aydır bu durum var nadir oluyor kısa sürüyor ama chatgpt sordum sezaryen sonrası yapışıklık olabilir dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı?