Merhaba kızlar bu ayın 1i adet günümün 1.günüydü ve bugün aynı 22 sinde progesteron testi yaptırdım çünkü ovulasyon testlerim sürekli silik çıkıyordu ve tahmin ettiğim gibi progesteron seviyesi 0.232 çıktı yani yumurtlama olmamış. Bu durumu yaşayan var mı aranızda sanırım prolaktin ve tsh yüksekse böyle oluyormuş. Tedavisi nasıl oluyor ilaçla mı ve 1 ayda düzene giriyor mu yumurta büyümesi ve çatlaması çünkü 3 yıl olacak evleneli artık zaman geçiyor gibi hissediyorum 🙏