Evet kızlar 37. Hafta kontrolünde alttan ilk defa muayene edildim ve nst de görünen sancilarla 1 buçuk santim açıklık olduğunu söyledi doktorum doğum başlamış her an için hazırlıklı olun dedi sancılarım oluyordu ama ara ara olduğu için rahatsız etmiyordu misafirliğe gittik o gün eşimle sancilardan kaynaklı çok belliydi yüzümden her an doğum yapacağım eşimin yengeleri hatta söyleyip durdu yarına dogurursun sen diye neyse biz evimize geldik yatmak için hazırlandık yatağa uzandım yarım saat geçti geçmedi sancı vurdu fazlaca hissettim geçince geri uyudum yarım saat sonra kadar tekrar aynı sancı vurunca lavaboya kalkma isteğim geldi ayağa kalkar kalkmaz içimden birşeyler boşaldı sanki bir baktım suyum gelmiş foş diye döküldü eşim uyandı hastaneye gittik giderken artık dayanamıyordum suyum geldikten sonra sancılar artmaya başladı tabi acı eşiğim de düşük olduğu için ben çok fazla hissettim geçtik acilden direk doğumhaneye götürüldüm alttan muayene edildim 3 cm aciklik var denildi nst ye bağlandım doktoruma bilgi verildi sancı çekmeye başladım artık öyle bir dayanilmaz oluyordu ki nst deki sancı en fazla 30 u görmüştür ama ben asla ve asla dayanamadim sezaryen istediğimi söyledim doktorumun da onayıyla 4 saatlik çektiğim sancı sonrası ameliyata alındım 15 dakika sonra oğlum doğdu gerisi tarif edilemeyen duygular.. 👶🤍