Kızlarrr 39 haftalık olduk daha kızımın gelesi yok. Doktorda haftaya gel yatıralım dedi. Bir yandan heyecanlıyım bir yandan korkuyorum süreç nasıl ilerleyecek bilmiyorum. Suni sancı nasıl bir şey yardımcı olur musunuz lütfen bebek de 3300-3600 arasındaymış aklımda bir sezeryana kaymıyor değil😏