nesee123 ![] Adet bitiminin ertesi günü başladım 30 günde bir adet oluyorum bugün 14. Gün bi koyulaşma var sanki pholicaps inotol ve folik asitte kullanmaya başladım bu ay. Umarım bu ay artık olur