Kızlar merhaba, 35+6 haftalık gebeyim ve bir minnoş kedi kızçem var 1 yaşında. Size sorum olacak bebiş doğduktan sonra kedinin tüy dökme mevsimlerinde neler yapıyorsunuz? Biz şimdiden tüy oranını minimuma indirmek için kurutma makinesi ve robot süpürge aldık fakat bebek doğduğunda bir tık daha dikkat etmek istiyoruz neler önerebilirsiniz🥰🌸