ikizlerin_annesi__ Çevremde çok giden wardı Kemal Bey e , ama bir kişiden bile kendisi ile ilgili kötü birşey duymadım ben. Mesela bana da ilk etapta soğuk ilgisiz biri gibi gelmişti ama asla öyle biri değil. Çok yoğun olmasına rağmen her kontrolde bebeğin tüm organlarını detaylı inceliyor. Tek eksi yanı randevunuzu 15 gün öncesinde almanız gerekiyor genel olarak dolu oluyor çünkü.