QueenMommy Kızlar kızımın ismini Hüma koyucam ama ikinci isimde koymak istiyorum Bana fikir verirmisiniz Ne koyabilirim önüne veya sonuna farketmez 🌸🌸🩷💞
fatmaanuurr22 QueenMommy bence hüma ismi tek başına da güzel ama yanına ek isim istiyorsanız Asel Hüma, Hüma Lina isimleri geldi aklıma şimdilik 🥰
QueenMommy fatmaanuurr22 Aseli bende düşündüm zaten Hüma kullanıcaz ama bana çok kısa geliyor oğlumunda 2 isim alıskanlık
QueenMommy Gizem1504 Ya bişey dicem teyzem vazgeçirmeye çalısıyorda beni Hüma isminden okulda Hurma diye dalga geçiyorlarmıs Hiç öyle diyenler oldumu çünkü benm hosuma gidiyor bu isim ama teyzemde arkadasları çok zorbalık yapar diyor
Nurhat_21 QueenMommy benimde ikizlerim olacak birini Havva Nur diğerini de Asel Duru birakacam bence sizde Asel hüma bırakın çok güzeller yan yana😁❤️❤️
Gizem1504 QueenMommy asla öyle bişey olmadı 6 yaşında aksine hüma ismiyle sesleniyorlar ve çokta beğeniyorlar
QueenMommy Gizem1504 Evet çok güzel bir isim kızım olmadan öncede düşünüyordum kızım olursa Hüma olucak diye 🌸
Nurhat_21 QueenMommy bence kimseyi dinlemeyin kalbinizden gecen neyse onu bırakın siz sağlıklı bir şekilde kucağınıza almanız dileği ile 🥰❤️
Gizem1504 QueenMommy bekarken aklımda olan bir isimdi anlamıda güzel başkası için vazgeçmeyin absürt bir isim değil🥰
tsmutter QueenMommy Ayşe Hüma, bir öğrencimin adıydı, dünya tatlısı ve çok zeki bir küçük hanımefendiydi 🥹