Rumeysaozcann kızlar 17 sinde doğum yaptım göğüs uçlarım çok kötü yara değilde hassas ve yarılmış emzirirken ağlıyorum dikişlerim çok acıor gümüş kapak lansinoh krem zeytinyağı lahana hepsini denedim banamasın demiyor bildiğiniz daha etkili yöntem varmı
minikbebegim06 Rumeysaozcann kendi sütünü sür her emzirme sonrasi ben hiçbir şey kullanmadım bunun dışında yara falan hiç olmadı bide bebek meme ucunu tutuyorsa sadece o da yapar kahverengi yeri komple alması lazım