Borannnn benim önceden olan şekerim var diyabet hastasıyım insülin kullanıyorum yüksek dozlarda iki çeşit 38 doz sabah öğle akşam bazen iki öğün oluyor gece 22:00’da 42 doz kullanıyorum diyet derken yediğim şeylere dikkat ediyorum beyaz ekmek değil de çok tahıllı ekmek yiyorum makarna tambuğdaylı yiyorum olgunlaşmış muz asla yemiyorum elimden geldikçe kısıtlı yemeye çalışıyorum açıkçası ama yine de tokluklarım 170-240 arası çıkmaya başladı doktoruma sordum bunun sebebi bebek artık son haftalara geldiği için önüne zor geçilir gibi konuştu çok dikkat etmek gerekiyor bu gebelik şekerini de çok hafife alanlar yaptırıp yaptırmamak arasında kararsız olanlar var ama bu sonradan çoğu annelerde kalıcı kalabiliyor bence yaptırılmalı ve önlemde erkenden alınmalı