sutlukahve_ Kızlar bu ay nasıl ilerleyeceksiniz var mı öneriniz ben bu ay soğan kürü yapicam düzenli ilişki yaşamaya dikkat edicem ovulasyon testi stres yapıyor biraz o yüzden onu kullanmiycam var mı önerileriniz?
ucigdem sutlukahve_ bende ıstıyorum ova losyon testı alıp takıp etmek istiyorum ama bılemıyorum folık asıt kullanıyorum
GezenTavuk_2 sutlukahve_ 2-3 günde bir ilişki yumurtlama dönemine kadar ovulasyon testi her sabah aç karnına keçiboynuzu pekmezi 3 öğün sabah öğle akşam bir tatlı kaşığı yemeye başlayacağım bugün folik asit ve vitamin ikilisi kullanıyorum havuç avakado aldım dün çiğ kuruyemiş muz vs her gün kahvaltıda yumurta yemeye dikkat edeceğim bugün ilk günüm hayırlı haberlerle inşallah 🌸
yagmurksk sutlukahve_ soğan kürüne başlayacağım bende yarın. Hayıt tohumunu da çok araştırdım çok faydasını gören varmış ama sanırım ikisi aynı anda kullanılmaz. Soğan küründen sonra hayıt tohumunu deneyeceğim o şekilde öneriliyor gebelik olmazsa tabi
Arazynp sutlukahve_ kendi hesaplamama göre bugün ovulasyon gunum. Bi kac gün öncesinde ilişki yaşadık. Bugün de yaptik mi tamamdir hayirlisi artik dhdhdhdh 2. Çocuğu istiyorum
sutlukahve_ ucigdem ben fazla stres yapıyor diye kullanmiycam bu ay zaten düzenli ilişkide illaki denk gelir o güne diye düşünüyorum bilmiyorum bakalım hayırlısı artik
ikincianneolmayolundaa sutlukahve_ bende kullanip kullanmamak arasinda kaldim ovulasyon testini 3 gunde 1 iliski oluyor bazen 2 günde bir yeterli mi acaba alsam mi bilmiyorum
sutlukahve_ ikincianneolmayolundaa bence yeterli bende o şekilde yapicam illaki denk gelir zaten spermler vücudumuzda bı sure canlı kalıyor bakalım bu ay bu şekilde ilerliycem zaten benim yumurtlama sıkıntılı alsam bile görüp görmeyeceğim belli değil boşuna para vermek istemiyorum
sutlukahve_ GezenTavuk_2 ooo maşallah sen baya her tuşa basıyorsun bu ay inşallah güzel haber de gelir
GezenTavuk_2 sutlukahve_ İnşallah kuzum ben hatta dün bir başlık açmıştım genellikle önerilenleri yapmaya çalışıyorum inşallah bu ay hepimiz güzel haberler alırız
Nazsuuu GezenTavuk_2 merhaba sizin kızınız kaç yaşında ve 2. Gebelik neden olmuyor bir sorun mu var acaba eltimin de böyle ve bende böyle olmaktan korkuyorum ilk gebelik kendiliğinden mi oldu sizin?
GezenTavuk_2 Nazsuuu Hayır bir sorunum yok kızım 2 yaşında gebelik kendiliğinden oluyor benim bir sorunum yok sadece kan pıhtılaşmam var ben daha bu ay başladım gebelik planlamasına .
Nazsuuu GezenTavuk_2 ha kusura bakmayın ben sürekli postunuzu görüyorum uzun zmandir istiyorsnz sandım Allah en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🌸
Seima06 Arkadaşlar folik asit kullanmasakta hamile kalabilir miyiz ben hiç sevmiyorum ilacı kullanmadımda 8 aydır evliyim
Kader-17 Seima06 kullanmak zorunda değilsiniz ama toz su ile karıştırıp içiyorsunuz kötü bir tadı yok ama hamile kalırsanız ilk 3 ay öneriliyor doktorlar tarafından ben 2 ay kullandım sadece iki günde bir aldım genellikle meyve sebzelerden almaya çalıştım vitamınleri
yagmurksk sutlukahve_ oluur, sabah içtim ben biraz tereddütlüydüm ama tadı kötü değildi rahatsız da etmedi beni
sutlukahve_ yagmurksk ben bekarken içmiştim o yüzden tadını biliyordum😂bende sabah içtim ılık şekilde şifa niyetine bakalım fayda eder insallah ovulasyon testi yapıyor musun sen ?