serengul-1301 20li haftalarımın başından beri çekiyorum maalesef ama o ağrı olacaksa her türlü oluyor. Ağrım olduğunda resmen felçli gibiyim karnım büyüdükçe sancı da arttı bıçak kesiği gibi. Şuan 33+0ım. Doğumda aldıracağım inşallah. Çok eğil kalk, çök kaşl yapmamaya, karnını germemeye çalış ama pek etkili olduğunu söyleyemem.