Parinas 2 bile erken bence. Diğer bebeğin hakkına giriliyor her türlü. Birincisi tuvalet eğitimini tamamlamadan kendi kendine yemek yemeyi öğrenmeden gece uykuları düzene girmeden, konuştuğunda seni anlamadan ikinciye yeterince ilgi verilemeyebilir.. belki bunu başaranlar vardır bilemem helal olsun ama zor yani. Sonra stresli sinirli bir anne ve yetişilemeyen çocuklar oluyor. Benim kızım şuan 3.5 yaşında yeni doğum yaptım 2 yaş olsa napardık bilmiyorum konuşsan anlamaz, bezlenme olayı ayrı bir sorun, beslenmesi ayrı sorun. Allah hepimizin yardımcısı olsun.