etkafa ya anladım evet kim insan da çok stres yapıyor Bende de aslında biraz yapıyor aşırı fazla stres yapmıyor benim en büyük stresim kan pıhtılaşmamın olması sanırım onun haricinde başka bir stresim yok dediğim gibi kan pıhtılaşmam olmasa ne ovulasyon testi yaparım ne de planlı gebelik yolunda ilerlerim ama insanın bazen işte eli kolu bağlı oluyor