KLORAKHANIM Son model ironi kızlar buranın ultrasonu BERBATTTTT, ben kızımı bu haftalarda renkli görüyordum 🥲 bunda canlıda bile zor gördüm Var mı tahminleriniz
KLORAKHANIM SuEr_Tu1512 bu haftada bile alttan muayne ediyor, bide ultrasondan önce elini soktu yukarı ittirdi bi eliylede kasıgımdan bastırdı bebek içerde taş gibi toplandı ilk kez hissettim bebegi 🥲
KLORAKHANIM buse2507 evet ama imkansız çünkü başka doktora gitme şansım da yok :) payıma düşen kadın dogum sistemde bu 😂11 haftalık
buse2507 KLORAKHANIM cinsiyet için daha erken canım tahmin olabilir ama değişme oranı da oluyor. Ben 13 haftalıkken gittim doktorum erken dedi bebeğimin pozisyonu da uygun değildi o yüzden öğrenemedim ben
KLORAKHANIM buse2507 valla bilmiyorum, muhtemelen beni de 30 a kadar söylemicek 15. Haftada tekrar gidicem o zaman da belki görürüz dedi, umarım son alttan muayenedir çok acıyor ayakta duramıyorum halaa
KLORAKHANIM SuEr_Tu1512 o kadar detaya girecek almancam yok maalesef 2 sene oldu geleli 🥲 sadece biraz daha yavaş olur musunuz canım yanıyor dedim bastırmasın diye. Görümceme sordum burada olur öyle şeyler dedi
SuEr_Tu1512 KLORAKHANIM Çok saçmaa. Bende de 2 kere alttan baktılar ama sadece cihazı sokuyordu doktor ki ileri doğru bile hiç sokmadı afedersin girişten falan bakıyordu🤦♀️
KLORAKHANIM SuEr_Tu1512 ben ilk gebeliğimde Türkiye’deydim hiö alttan bakılmadı sadece doguma yakın bakıldı, bana da garip ve riskli geliyor