yagmurx Kızlar 8 mart sat im uygulama şuan 6+3 gösteriyor cumartesi hastaneye gidicem 7+0 oluyor geç döllenme olduğunu düşünün sizce kalp atışı duyulurmu ? Teşekkür ederiö
Parinas yagmurx geç döllenme varsa duyulmayabilir. Normalde 7lerde karından duyuluyor zaten. Bi de geçse 6larda da bebek ya da yolk sac anca görünür. Geç döllenme süresine göre değişir tabi
Ftmslv Benimde sat 9 mart 6+2 şuan. Bugün kontrole gittim karından kesede bebek de görüldü hatta kalp atışı bile duyuldu belki seninde duyulabilir