İnşallah hemen yürürlüğe girer temmuz sonu dogumum var. Öğretmenim ve neredeyse hiç izin kullanamıyorum hepsi tatile gidiyor ve işe döndüğümde bebeğimin anca kırkı çıkmış oluyor çok üzülüyorum bırakmak istemiyorum hemen. Meclis tatile girmeden çıksa da rahat etsek. Ama yorumları okuyunca da umutsuzluğa kapılıyorum. Bi sürü kişi yıllardır bu söylenti var çocuğum 12 yaşına girdi 5 yaşına girdi falan yazanlar var sürekli çıkıyor muydu böyle haberler bilemiyorum _busss