seda_ay Bu ilacı günde iki kez vajinal kullanıyorum bir saat önce filan yaptığımda bı yarım saat sonra tuvalete gitmek zorunda kaldım ilaç geri geldi tekrar yapmam gerekir mi sizce
Tatlisanne42 seda_ay bence yapma canım bı tene yaptiysan tekrar yapmaya gerek yok o ilaç gittiği kdr ikincini yaoarsan belki zararida olabilir
Bumah seda_ay hayır ilk yarım saat uzanın ayagınızın altına yastık koyun o emecegi kadarını emiyo sonra beyaz beyaz akıyo yarısı falan geri geliyo bende kullandım korkulcak bişey yok 2 ay kullandım
Aslihanfindik Progestan kullanımından dolayı tahriş yaşadınız mı bende oldu da ilaçtan dolayı mı bilemedim
nurssmom Aslihanfindik büyük ihtimalle tahriş sebebi dışarı akmasıdır. Sabahları kullanıyor musunuz ?
nurssmom Aslihanfindik sabahları aktığı için tahriş yapıyor ben genelde sabaha karşı uyanıyorum o zaman yapıyorum uyanana kadar çoktan erimiş oluyor akma olmuyor