Ecrinin_-_annesi Arkadaslar 4 sene önce kizimi ozel hastanede sezeryan dogurmak zorunda kaldim ama şimdi 12 haftalik hamileyim haberleri izliyorum ama şimdiden devlete gidiyorum biliyorum sezaryan sonrasi normal dogum yapmiyorlar ama aklım karisti
hepoyleolurzaten__ Ecrinin_-_annesi normal doğum mu istiyorsunuz bir kere sezeryan olduğunuz zaman hep olmak zorundasınız
Elis27 Ecrinin_-_annesi devlet sezeryan dışında doğum yaptırmaz bazı ozellerde sezeryan sonrası vajinal doğum yaptırılıyor isteğiniz ile . Ama devlette doğum yapacaksanız bu mümkün değil . Bu arada haberlerde çıkan haberler keyfi tercih edilen sezeryanlar için geçerli ancak ben buna hiç bis Hastanesi’nde uyacağını düşünmüyorum. Bir sebep göstererek sezeryan doğum yapmaya devam edilir