AyazAsilinAnnesi Kızlar 7 aylık olduk ama kan degerlerim cok cok düşük nasıl düzelir bugun doktoruma gittim ilaçlarını kullan düzenli olarak diyo kullanıyorum ama genede fayda etmiyo kan degerlerim düşük iken doğumda da zorluk cekecegimi söylüyor doktor korkuyorum benim gibi olanlar var mı 🙄
Baby_girl AyazAsilinAnnesi bende burda bekliyeyim bende kan ilacı kullanıyorum ve düşük hala biz de 31+4 pekmez içmeye başladım diğer kontrol de bakalım ne olacak