Gamzeahmet123 tugce_25 bebeği görmüşsünüz kalp atışını da duyarsınız 7,8 hafta da duyuluyor demişti doktorum bende aynı o şekilde gittim bebeği göremedim kese vardı tekrar gidicem perşembe günü umarım görürüm ve sağlıkla kalp atışlarını duyarız canım 🌸
tugce_25 Gamzeahmet123 5 gün sonra gel dedi yani tam 7 oluyor ama sürekli de hastaneye gitmek istemiyorum
dkjannsbd tugce_25 eltimde senin gibi oldu 7 de gitti tek bebek vardı yoksa bişey olmaz canım kötü düşünme sağlıkla kucağına alırsın inşallah