Pinar58eslem Ara ara lekelenmem oluyor progestan kullaniyorum.yatmaya dinlenmeye çalışıyorum iş yapmiyorum ama ne zamana kadar devam edecek bu ne zaman işlerimizi yapacak hale geleceğiz böyle durumda olanlar varmı ?
yagmurx Pinar58eslem 3 ay riskli dönemi atlat sonra yaparsın işlerini kendini yorma kaç haftalık gebesin
yagmurx Pinar58eslem az kalmış zaten 3 aydan sonra düşük orası %90 oranında azalıyor sabret işinin gücünün acelesi yok bebeğinin sağlığı daha önemli allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Parlalina 26+2 oldum halen progestan kullanıyorum ve halen yatıyorum 🤦🏻♀️ rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏼
Guzel_bebem Parlalina sizinle aynı durumdayım 17haflık Protestan kullanıyorum acaba kaç haftaya kadar kullanacağınız sağlıkla gelsin inşallah bebeşlerimiz 🤲🏻🧿
Parlalina Guzel_bebem daha ne kadar kullanacağımı bilmiyorum geçen hafta ameliyat oldum 3. Kez çünkü o yüzden kesemiyoruz halen devam 🤦🏻♀️ amin inşallah hepimizin🙏🏼🧿
Parlalina Guzel_bebem çok teşekkür ederim. Benim hamilelikte Böbrekte taş oluştu büyük düşmüyor kanalları tıkamış böbrek şişiyor stent takılmıştı, taşlaşıyor erkenden sürekli onu değiştiriyorlar 🤦🏻♀️
Guzel_bebem Parlalina geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah 🤲🏻 sağlıkla kucağına alırsın bebeğini 🩷