reyhan03K buse2507 genelde erkek deniliyor inşallah canım iki tane kızlarım var bu 3. İnşallah oğlum olur teşekkür ederim 🙏
dkjannsbd reyhan03K kız her yorumda görüyorum seni 😂 kaç haftalıksın bende senin gibi habire herkese kese attım yarısı kız yarısı erkek dedi burda daha belli olmadı 10 haftalığz 😂
reyhan03K dkjannsbd 😁😁canım ben devlet hastanesi ne gidiyorum 16 dan önce soylemem diyor şuan 14 hafta 5 günlük oldum
dkjannsbd reyhan03K yaa bilmyrdum öyle olduklarını hayırlısı olsun Allah’ım gönlündekini nasip etsin 🤗
dkjannsbd Sum994399 Ben anlamıyorum be canım anlasam ben kendiminkine yorum yapıcam 😂 ama nedense kız hissettim sende sağlıkla gelsin