Luluse Selam kızlar 40+2 oldum. 1 cm açılma var, sümüksü kahverengi yapı geldi geceleri sancılar var ama düzenli değil. Gelmiyor pilates top yürüyüş yapıyorum. Ananas ve hurmada yiyorum gelen yok 😂
irem4_rc Luluse benim de 40+2 dün kontrole gittim çok az açılma var dedi sancı hiç yok perşembe tekrar gideceğimm
babyandmomy__ Luluse ben de 3 gün sonra 40 oluyorum arada olan kasılmalar dışında hiçbir şey yok 😂 Nişan da görmedim 41 e kadar beklemek istiyorum bakalım ne zaman gelecek 😂
Leyla157 Luluse selam doğum yaptın mı acaba senle aynıydı günlerimiz benim cuma sabahı suniyle başlatacaklar doğumu 🥲
Birsenbas2934 40+6 ile bekliyorum dun alttan masaj ve uyarı yaptı dun kanlı bugünde kahverengi yapışkan akıntı kasılma sancı herşey vardı takı su vakte kadar kasılma ve sancılar geçti dedim doguruyorum ama oğlum vazgeçti ☺️ ne zaman gelir bilmiyorum Perşembe gunune kadar gelmezse yatış isticem mecbur
Luluse Birsenbas2934 doktor ne söyledi size ilk gebeliğiniz mi bana suni sancı verelim dediler ben bekleme tarafındayım
irem4_rc Luluse gittim çatı muayenesi yaptı az açılma var dedi sonra nstye girdim sancı yok 3 gün sonra tekrar gel dedi perşembe gideceğim yine muayene yapar b Nst bağlar açılma varsa doğuma alır büyük ihtimalle
babyandmomy__ Luluse bugün 1 cm açıklık var dedi birkaç sancı da çıktı egzersiz falan da yapıyorum ama sadece bu kadar belirti var acaba 40 hafta olunca aslında 39 mu oluyorum diye düşünüyorum çünkü yumurtlama günümü biliyorum 1 hafta geç yumurtlamıştım
Birsenbas2934 Luluse benim 3. Doğumum olcak doktorum iki çocuktan dolayı acikligim var bu uyarıdan sonra sancı gelir dedi bide bu tarz akintilar normal korkma demişti
Sara_halil_0101 Luluse ben oğlumu 40+1 de suni sancı verelim dediler tamam dedim yatış yaptım 1 gün boyunca suni sancı çektim çok pişman oldum şuan 2 bebeğe gebeyim 38 haftalık oldum suni sancı almamak için kendi sancılarımi bekliyecem umarım zamanında kucağımıza alırız 🤲
Luluse Sara_halil_0101 işte ben de bekliyorum umarım suni sancı çekmeden geçer şu an diken diken bir batmalar var bakalım
tansugl37 Uyarı bana da yapıldı 1 haftadır 2 cm açıklıkla dağ bayır gezdim tık yok sancı gelmiyor. Pazartesi kontrol var en fazla 41 e kadar beklicez suni sancı vericez dedi. İnşallah suniye gerek kalmadan kendi sancım gelir. İlk gebeliğim cinsiyeti de kız 😂 inatcı biraz
S-Eda0 irem4_rc çatı muaynesi sancılı acılı bir durum mu 33. Haftadayım henüz yapılmadı ilk gebeliğim bir bilgim de yok bununla ilgili 🥲
Luluse Leyla157 merhaba hayır hala doğum yapmadım en son çarşamba gittim 1cm açılma vardı değişen bir şey yok yarın kontrolüm var
iaybikee S-Eda0 az önce oldum çati muayenesi acıli agrılı felan degil. Cinsel ilişkiye girdiğinde nasılsa öyle. Parmak sokuyor abartılacak hiçbisey yok :)