Kızlar arka azı dişim ağrıyordu antibiyotik kullandım ağrısı geçince doktor 1 hafta önce çekti cektirdigim günden beri geçmeyen bir ağrı var sürekli cektirdigim yere gidiyorum doktor yıkayıp ilaç koyuyor o gün rahatlıyorum ama ertesi gün tekrar başlıyor paroldan başka ağrı kesici de kullanamıyorum hafif ağrısı azaldı doktor geçmezse gene anestezi vurup orayı kanatıcam dedi daha önce böyle yaptıran oldu mu çektirdigime bin pişman oldum sanki hiç geçmiycek gibi ağrısı 😣