Arzu1616 Kızlar doktor kan ilacı olarak bunu vermiş bana 26 haftalık hamileyim Kan değerlerim çok düşük olduğu için fakat normalde kabızım hemoroid var Bunu kullananları bana söyleyebilir mi ne gibi yan etkileri oldu
Anonymouse Arzu1616 Ben şurup olan forumunu kullanıyorum, bazen ishal yapıyor ama genelde kabızlık yaşıyorum. Bir de mide yanmalarımı tetikliyor ara ara sabah akşam kullanıyorum akşam yatmadan içiyorum uzanınca yanıyor midem artık biraz önce içiyorum
2girls1boymom Arzu1616 aynı şikayetler bende de olduğu için doktorum Ferrumun hap şeklini verdi bende hiçbir yan etkisi olmadı diğer kan ilaçları aşırı derecede kabız yapıyordu
patulii Arzu1616 hap olanlar dokunduğu için mini şişelerde şurup gibi olanı kullanıyorum hiç bi yan etki yapmadı, hamile değilken de kullandım yan etkisi olmadı hiç
Sedset Ferrum ben de şurup olarak alıyorum tekli şişelerde ama bende hiç bir yan etki yapmadı çok rahat bir hamilelik geçirdim ki sabah akşam içiyorum ben bir de
cerengeredeli Arzu1616 ben tabletini kullanıyorum da bende kabızlık falan yapmadı tam tersi diskiyi yumuşattı 6. Ayım bitecek 4. Aydan beri kullanıyorum çok şükür bir sıkıntım olmadı