Planlı sezaryen olacaktım bugün tam 38 haftalık olduk ama hasta olduğum için kontrole bile gidemedim zaten iyileşene kadar ameliyata almıyorlarmış çok yoruldum moralim çok bozuk var mı böyle bişey başına gelen ne yapmam gerekiyor en hızlı nasıl iyileşirim 😥şimdiden çok teşekkürler 🌸💖