Saadetokan Kızlar kasıgımda inceden agrı baskı gibi bişey var 17 haftalık hamileyim Sizede oluyormu tedirgin oldum
Anacsevgidolumelek Saadetokan 17.haftada her annede oluyor heralde yaa bende dun 4 ya da 5 kez kasik agrisi yasadim bebegin oldugu yerde. Bebek buyurken oluyor diyorlar diye mutlu oluyorum :) bebis buyuyor 😍😍😍
Semrukburtuk Ben şu an kaşık ağrısı çekiyorum 17. Haftadayım ama sanırım kasılmam var geçen hafta ultrasonda kasılma gördü doktor o devam ediyor olabilir benim ama sizin bambaşka bir sebep olabilir