Hlnr1 çok düşük bir antibiyotik galiba o öyle sanıyorum, acile gidin kan testi verin hemen akşama çıkar sonuç. Ona göre hareket edin. Bu arada yarım su bardağı suya bir yemek kaşığı sirkke gibi bişey yapıcaksınız. Pamuk yardımıylada tek seferlik kullanarak tampon yapıcaksınız çok rahatsız olmazsınız. Bende öyle atlatabiliyorum. Bi kaç gün öncede vardı aynı rahatsızlığım yine yaptım yine geçti 😀 en azından acı çekmiyorum 😀