Kutsal_koc Bebeğinizin fıtratı bu olabilir. Ne kadar erken kabullenirseniz o kadar erken mutlu olursunuz. 4 senelik annelik deneyimime dayanarak bunu söylüyorum. Benim kızım 1,5 yaşında öğlen uykusunu bıraktı. Uğraşmadığımı sanmayın 3 saat aralıksız uyutmaya çalıştığımı bilirim. Ve o yaşında konuşuyordu. Uyumayı sevmiyorum, uyumam diyordu. Biraz daha büyüyünce gözlerimi açık seviyorum gibi şeyler de söyledi. Uyumuyor çocuk. Eğer sizin bebeğiniz de böyleyse onunla inatlaşmak sadece ilişkinizi yıpratır. Akşam uykusuna vaktiyle yatsın, kaliteli uyku yapsın büyüyorlar yetiyor.