Kızlar selam, dün ilk kez nst bağlandı. Ebe bebeğin hareketlerini hissediyor musun dedi evet dedim hastaneye giderken hareketliydi. Neyse nst bağlandı bi 20 dakika sonra ebe geldi hiç hareket etmemiş bebek sonuç da çıkmamış doktora göster muhtemelen geri gönderir meyve suyu çikolata ye biraz yürüyüş yap gel dedi. Doktora gösterdim sıkıntı yok gidebilirsin dedi ebe böyle böyle söyledi dedim ben aksi bir durum görmedim istiyorsan eğer tekrar bağlatabilirsin dedi ben de bağlatmadım bir daha.
Sormak istediğim bebek hareketliyken mi bağlanması gerekiyor? Bebeğim çok inatçı evdeyken vs hareket ediyor bir şeyler yediğim zaman ama ne zaman doktora gitsek o ultrason başlığı karnıma değsin duruyor hareketi rahatsız mı oluyor anlamadım 🙄