Kızlar bat 20 idi bu ay ilk kez korunmadık. Bat öncesi 2 gün erken gebelik testi hafif silik çıktı sonra son gün çizgi çıkmadı. Normalde gecikme yaşamam ama ayın 21inde adetim başlar givi oldu. Dünden beri doğru düzgün gelmiyor ağrım var adet sancım var ama gelmiyor çok çok az geliyor ? Böyle bişey normal mi acaba kimyasal gebelik mi geçirdim ? Adet söktürücü olarak ne kullanabilirim ? Yani 1 gün gecikme yaşadım tam başladı dedim ama hala başlamadı gibi iyice şiştim 🥺