Kuboss06 Bebeği temmuz ayında doğacak olan anneler bebeğiniz için neler aldınız? Tam liste olarak atabilirmisiniz
duyguu11 Kuboss06 ben bir adet 10 lu hastane çıkışı, 2 adet yenidoğan tulum(şapkaları da var), 3 adet 0-3 ay tulum, yenidoğan 10 adet zıbın aldım bilmiyorum yeterli gibi çünkü en fazla bir ay kullanacak sonra sıcak olduğu için zıbın-tayt a geçeriz bence
Su123 Kuboss06 üç tane beşli hastane çıkışı aldım çorap aldım 4 lü bolca zıbın ve şort aldım yaz bebeği olacağı için islik olmasından korkuyorum sürekli zıbınla durur evim aşırı sıcak
Minnakpopus Kuboss06 bende temmuz annesiyim. Çıtçıtlı zıbın aldım 8-10 tane 2 tane 5li hastane çıkışı aldım bi tanede uzun ayaklı tulum aldım bukadar 🫣 3-5 tanede şu kısa kollu yazlık tulumlar varya ondan alacam yeterli diye düşünüyorum o sıcakta pişmesin çocuklar ya
Slhls Kuboss06 tahmini haziran sonu temmuz başı gözüküyor. Tulum almadım Uzun kollu olarak sadece 2 tane hastane çıkışı Yaklaşık 10 tane zıbın aldım Kısa kol uzun alt takım-keten uzun kollu zıbın
Kuboss06 Su123 benim evimde çok sıcak artı birde nem olacak nasıl giydircem bilemiyorum kıyafet alsam ya giydiremezsem diye düşünüyorum sadece zıbın ve şort mu alsam ki
Su123 Kuboss06 ayy ben kızımda neler aldım ama giydiremedim sıcaktan hepsi yesyeni duruyor bu hamilelikte akıllandım gerçekten çatı katında oturuyorum dediğiniz gibi nem olacak tulumlu zıbınlar oluyor yazlık onlardan da aldım beş tane bir yere gidince rahat giydirmek için ama geri kalanı hep zıbın şort aldım
Gzm122 14 temmuz tahmini doğum gözüküyor benimde, 3 tane hastane çıkışı var ve 10-15 tane de 0-3 ay zıbın aldım bu kadar valla bence yeter duruma göre gidip alırız diye düşündüm benim ev de aşırı sıcak oluyor çünkü
Kuboss06 Slhls benim doğumumda sizinki hibi haziran sonu temmuz başı görünüyor şuanlık 1 tane 10lu hastane çıkışı aldım 2 kolsuz zıbın bi tane alt üst takım bi kaç tane de 0-3ay alt üst takım aldım devamında da zıbın alırım herhalde
AybenYB Kuboss06 yenidoğan bedenimde 3 tane patikli tulum bereleriyle ve eldivenleriyle beraber, 2 tane kısa kollu 2 tane askılı zıbın 1 tane alt üst takım 2 tane de 10lu hastane çıkış seti, çorap ve eldiven aldım yeterli olacağını düşünüyorum
10gamze Kuboss06 canım ince uzun kollu alıcam ben fazla birşey almam diğer çocuklarımdanda var 😌 hızlı büyüyolar zaten
Ebrcmal Bende 7-8 takım falan 5 illerden var ilk 2 hafta yenidoğan giymesi lazım ilk hafta yarım kol olmaz çünkü gibi geliyor 2 ince uzun kol tulum 1 tane yarım kol tulum ve 6-7tane yarım kol sıfır kol zibin 3_4 tane uzun kol zibin ince alt pijamalar çoraplar aldım duruma göre giydircem tasindigim evde yaz görmedim icerinin sıcaklığı nasıl olur bilemedim.
Esra11_10 Kuboss06 3 adet yenidoğan hastane çıkışı aldım uzun kollu 10 adet zıbın 3 ü uzun kollu geriye kalanı sıfır kollu 10 tane pantolon onlarda uzun 2 adet battaniye aldım müslin örtüde alıcam 10 adet çorap 8 adet ağız mendili başka bişey almam galiba hepsini yenidoğan aldım hemen küçülürse başka bişey alırım doğunca 😊
fatmaanuurr22 Kuboss06 @duyguu11 @Su123 @Minnakpopus @Gzm122 @Slhls @10gamze @AybenYB @Esra11_10 @Ebrcmal kızlar hemen hemen hepimizin bebişleri aynı haftalarda 26+0da doktor 900 gram dedi sizinkiler kaç haftalık ve kaç kilo birazda onları konuşalım
Janssue fatmaanuurr22 benimki cumartesi günü gittiğim kontrolde 25+6 da 1000gr üzeri 34cm olduğunu söyledi. 27+3 değerlerine denkmiş 🥰
07-humeyra fatmaanuurr22 ben daha gitmedim 26+4 persembd gidicdm cok merak ediyorum kilo boy neler tuketiyorsunuz
07-humeyra Kuboss06 bende ful zibin var kisa uzun bir iki pantolon acikcasi gecen sene olanlar hic guydirmemis hep tek zibin bende muslin ince battamiye kundak yaparim tek zibinla diye dusunuyorum
Sude_08 07-humeyra herkesin imkan neticesinde tüketebileceği şeyler benim Her gün sabah kahvaltı 2 adet fix yumurta peynir domates salatalık tam tahıllı ekmek yiyorum 2 dilim Öğlen ne bulursam yerim ama ayran veya yoğurt tüketirim yanında mutlaka 😂 Ara öğün acıktığımda meyve olarak elma muz ne varsa Birde her gün mutlaka ceviz çiğ badem kuru üzüm tüketmeye çalışıyorum Akşamda ne bulursam yerim ekmek çok tüketmemek şartıyla ve saat 20.00 dan önxe yemeye çalışırım Gece yatmadan biraz önce mutlaka sade soda içiyorum