Pazar akşamı şiddetli ağrı ile acile geldim 35+6 sancım 70 lerde doktor parol ve başka serum taktiği halde sancı kesilmedi doktor 4. Seszeryen olduğu için bekletmek istemedi doğuma alındım belden uyuşturma oldu 00.05 miniğim sesiyle yankılandı ameliyathane yanıma yatırdılar öptüm sevdim sarı kuzum doktor iyi görünüyor küveze girmez dedi ama yukarı çıkınca çocuk doktoru az solunum sıkıntısı var demiş yatırdılar iyiki spinal oldum korkutuyorlardi hiç korkulacak birşey değilmiş ameliyathanede konuşmalı ağlamalı şarkılı şekilde geçirdik 2410 grm 48 cm doğdu kızım şuan kilo kaybı var bu normal hayırlısıyla gelsin inşallah yanıma