Zeynoblue ya bende 24 haftalığım, yaklaşık 20 haftadan beri ellerim uyuşuyor ağrıdan gece uyanıyorum, doktor b12 önerdi oceanın onu aldım bununla geçmezse nörolojiye yollayacağım dedi boyun fıtığından şüpheleniyor çift el olduğu için. b12 de fayda etmedi sürekli uyuşuk elim telefon tutarken bile uyuşuyor bırakıyorum dinlendirip geri kullanıyorum