Bir an önce çıksın öyle iyi olur kiiiii
Bebeğime bakıcı aramadan bebeğimi mağdur etmeden doya doya 1 yılımı geçiririm. Çoğu kişiyi de çocuk yapmaya teşvik eder. 8 hafta çok az bir süre. Öbür çocuğumu bırakıp gittiğimde o ilk gün yaşadığım psikolojinin hesabını hiçbir devlet büyüğü veremez yani.