Kızlar günde 2 öğün yemek zorunda kalıyorum sabah erken yiyorum öğlende 1-2 gibi yesem daha da yemek yiyemiyom midem çok fena şişiyor almıyor kusacak gibi oluyorum şuana kadar 5 kilo verdim zayıf hamile kaldım henüz daha verdiğim kiloları alamadım soda felanda içiyorum tık yok ben böyle hiç kilo alamam ki zaten doğru düzgün beslenemiyorım