15 haftada erkek denildi daha da gitmedim perşembe gidicem 17 haftalık olduk.basima böyle bi iş gelmedi ama gelir mi şüphesi hep var içimde doktor erkek dedi ama nedense ben hep kız hissediyorum 😄ve bunu hissettiğim için hiçbir hazırlık yapmadım 7 mayıs ayrıntılı ultrason sonrası bakicaz artık 😄😄