kızlar 35 haftayı bitirdik ben en bastan beri progestan ve oksapar kullanıyorum progestan fitil olarak kullanıyorum daha önce kaybım oldugu ıcın baslatıldı. doktorum progestanı bıraktırdı. Su saatten sonra kullanmanın faydası olmaz daha dedı bu durum hakkında bilgisi olan var mı. şimdiden teşekkürler.