20 haftalıkken sağ böbreğe stent takıldı inanın ağrımayan böbreğim ay gectikce kötüye gitti idrar yaparken ıkınma isteğim hiç geçmedi bu sebepten erken doğum deniliyor vajinam kötü durumda hissediyorum bunu doğumdan önce alıyorlar mı bir bilginiz var mı lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim.