Bkaya41 ayy çok kötüydüm bende daha çok yeni hamileliğim 5+5 haftalık doktorum çok çok iyi dün konuştuk ilaçları baya allerset yzdı dayanamıyorum artık die B grunu oldugu için güvenle kullanabilirsin dedi benim kullandıgım ilaç C grubuymuş onu çok önermedi o yüzden ama doktorunuzla oturup konuşun önerdiğini kullanın 🌸