Sebepsiz acı falan olmuyor ama gece uyumadan önce uygulaman gerekiyor. Ertesi gün gerçekten içindeki bütün mikroplar akıp gidiyor resmen. 3gün arayla kullanıyorsun 2. Dozu da kullan dediyse ihmal etme çünkü bazen 1 kapsül yeterli olmuyor tekrar nüksedebiliyor.