Kızlar selam 7. Haftalığım dün idrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrendim doktor antibiyotik başladı. Belirti yoktu ama geceleri çok kötü oluyorum halsizlik üşüme bulantı vb. Muhtemelen enfeksiyon kaynaklı ben hamilelik belirtisi sanıyordum. Bu kadar erken ilaç kullanan oldu mu enfeksiyon da riskli biliyorum ama korkuyorum bebeğe bişey olacak diye. İnşallah iyidir 😞