İlk oğlumu özelde doğurmuştum inanın bu kadar güzel hizmet almadım. İkinci oğlumu İzmir Atatürk eğitim araştırma hastanesinde doğumunu gerçekleştirdim. 37 haftada birden sancım tuttu ve akşam hastaneye gittim. Nöbetçi iki tane asistan doktor vardı bütün muayeneyi yaptılar ve acil sezeryana girmem gerektiğinin bilgisini verdiler. Ameliyathanede bir sürü doktor vardı. Anestezi doktorları bile çok ilgililerdi, beni o kadar sakinleştirdiler ki ne olduğunu bile anlamadan doğumum başladı. Doğumdan sonra hemşiresinden doktoruna kadar ilgilendiler, acil sezeryan olduğum için yanıma hasta bezi almamıştım onu bile temin edip verdiler. Oğlum için çocuk doktoru geldi hemen kontrollerini yaptı, hemen emzirme danışmanı geldi emzirmeme yardımcı oldu (özelde gelip emzirmeme yardım etmediler göstermediler bile). Devlette doğum yapmak isteyenler için anlatmak istedim. Tabi her hastane bir değil 💕🫶🏻 herkes sağlıkla alsın bebeğini kucağına inşallah 🙏🏻